0212 243 26 35 info@vizeofisi.com.tr

Giriş

Kayıt Ol

Bir hesap oluşturduktan sonra, ödeme durumunuzu izleyebilir, onay izleyebilir ve tur bittikten sonra tura da puan verebilirsiniz.
Kullanıcı Adı*
Şifre*
Şifreyi Onayla*
Adın*
Soyadın*
Email*
Telefon*
Ülke*
* Bir hesap oluşturmak, Hizmet Şartlarımız ve Gizlilik Bildirimiile tamam olduğunuz anlamına gelir .

ZATEN ÜYE MİSİNİZ?

Giriş
0212 243 26 35 info@vizeofisi.com.tr

Giriş

Kayıt Ol

Bir hesap oluşturduktan sonra, ödeme durumunuzu izleyebilir, onay izleyebilir ve tur bittikten sonra tura da puan verebilirsiniz.
Kullanıcı Adı*
Şifre*
Şifreyi Onayla*
Adın*
Soyadın*
Email*
Telefon*
Ülke*
* Bir hesap oluşturmak, Hizmet Şartlarımız ve Gizlilik Bildirimiile tamam olduğunuz anlamına gelir .

ZATEN ÜYE MİSİNİZ?

Giriş

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 TARAFLAR

1.1 – SATICI

Ünvanı : Vize Ofisi / Vizeofisi.com.tr

Adresi : Halaskargazi Caddesi. No:61 Mert Apartman Harbiye, Şişli, İstanbul

Telefon : +90 212 292 73 70

E-posta Adresi : info@Vizeofisi.com.tr

1.2 – ALICI

Moradam web sitesi üzerinden hizmet satın almak için ödeme yapmış olan kişi. (Bundan sonra ALICI olarak yazılacaktır.)

MADDE 2 KONU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait www.Vizeofisi.com.tr internet sitesi üzerinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 06.03.2011 Tarihli Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

MADDE 3 SATIŞA KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ

Mal ya da hizmetlerin temel özelliklerini www.Vizeofisi.com.tr adresinde yer almaktadır. Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

Sözleşme Konusu mal yada hizmetin tüm vergiler dahil satış fiyatı aşağıdaki web sitesinde açıkça yazmaktadır..

3.1 – ÜRÜNLER

Vize Danışmanlığı Hizmeti

3.2 – TESLİMAT ŞEKLİ VE PLANI

Teslimat Adresi : Vizeofisi.com.tr web sitesi üzerinden hizmet satışı

Teslim Edilecek Kişi : Vizeofisi.com.tr kayıtlı kullanıcısı (MÜŞTERİ)

Hizmet ücreti ödenir ödenmez hizmet başlamaktadır. Moradam, 2 işgünü içinde hizmetin başladığını alıcı’ya bildirmek zorundadır. Hizmet vergi masrafları alıcı tarafından ödenecektir.

3.3 – GECİKME FAİZİ Ödeme peşin ya da kredi kartı ile yapılacağı için SATICI tarafından gecikme faizi uygulanmaz.

MADDE 4 GENEL HÜKÜMLER

4.1) ALICI, www.Vizeofisi.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. ALICI; bu Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, SATICI tarafından ALICI’ya verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyid etmiş olur.

4.2) Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde yer alan ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

4.3) Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI’ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

4.4) SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

4.5) SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI?yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

4.6) SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve 10 günlük süre içinde toplam bedeli ALICI?ya iade eder.

4.7) Ürünün teslimatı için işbu Ön Bilgilendirme Formunun elektronik ortamda teyid edilmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.8) Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI’ya iade etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI’ya aittir.

4.9) SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI?nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir.

MADDE 5 CAYMA HAKKI

ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 1 (bir) iş günü içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya aittir. Cayma hakkının kullanılması için 1 iş günlük süre içinde SATICI’ya iadeli taahhütlü posta, faks veya e-posta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

Bu hakkın kullanılması halinde,

a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
b) Fatura arkasındaki İade formu,
c) iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
d) SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasında itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve alıcıyı borç altına sokan belgeleri ALICI?ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
e) ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
f) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen Alışveriş çeki kullanabilme tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan Alışveriş çeki tutarı iptal edilir.

MADDE 6 CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

ALICI’nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar ve ALICI tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemelerinin iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.

MADDE 7 İADE VE HİZMET İPTALİ

İade ve Değişim Şartları Hakkında Bilgilendirme

www.Vizeofisi.com.tr’den aldığınız hizmetin ilk 1 aylık kısmı, uzun süreli hizmet ödemesi yapmadığınız takdirde geri iade edilemez. Hizmet ücretleri aylık olarak ve peşinen ödenir. Ve tüm detayları okuyup anladığınız kabul edilmektedir. Uzun süreli yapılan Seo hizmeti anlaşmalarında ilk ay ücreti hariç kalan ayların ücreti iade edilebilir. Bir sonraki ay ödemesini iptal etmek için ödeme tarihinde en geç 14 gün kala telefon veya eposta bildirim yapılması gerekmektedir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda, iade işlemleri gerçekleşmemektedir. Iadeniz onaylandığında ürün ücreti, irtibat numaranızdan sizlere ulaşıldığı takdirde en geç 14 iş günü içerisinde iade edilir. Bundan sonraki süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Vizeofisi.com.tr’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir, ancak bankanız tarafından, iadenin geri ödemesi, yine taksitli şekilde kredi kartınıza yansıtılmaktadır. Ulaşılamayan irtibat numaralarından kaynaklı gecikmelerden Vizeofisi.com.tr sorumlu olmamaktadır.

İade ve Değişim Süresi Kaç Gündür?

Vizeofisi.com.tr dan kaynaklanan, bir hata durumunda 14 gün içerisinde Vizeofisi.com.tr 0212 292 73 70 İade ve Değişim Hattından iletişime geçebilirsiniz.

MADDE 8 YETKİLİ MAHKEME

İş bu sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. SATICI şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Gümrük Ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir